onsdag 7. september 2011

Stråling på gang

Da er det klart for ny stråling av spyttkjertlene i munnen for å ytterligere redusere produksjon. Forrige behandling var meget effektiv, noe som var en befriende i forhold til ufrivillig sleving som en kåt okse.


Det er idiotisk at ALS skal lamme svelgefunksjonen, travelt å ikke få svelge... Når jeg tenker meg litt om, så er vel hele ALS'n strengt tatt ganske idiotisk ;) - og ganske urettfeigt. Hvorfor vant jeg førstepremien i dette " lotteriet "? - kan ikke huske å ha levert inn kupong engang ;)

- det ER faktisk større sjanse for å vinne millionbeløp i Lotto/Joker, hvis du leverer inn kupong da... Men DEN har ikke gått inn, foreløpig. Tvi tvi!

2 kommentarer:

  1. Hei Pål:)

    Vil bare gi deg en solid klapp på skulderen for at du forteller din historie slik at alle kan lese. Min far vant "førstepremien" i 2009, og ga opp kampen tidligere i år. Verden er ufattelig urettferdig, og jeg kommer alltid til å ha et meget anstrengt forhold til den tippekommisjonæren som solgte ham en kupong..
    Derimot leverer jeg (om husken spiller på lag) inn Lotto hver lørdag:) Satser på å vinne det andre lotteriet jeg da, og krysser alt jeg har for at genetikken ikke skal gjøre meg til "vinner" i det andre.
    Håper du og din familie får en knakende fin helg, og at det blir din tur til å vinne det andre lotteriet;)

    SvarSlett
  2. Jeg må si jeg er imponert over din evne til å formidle alvor med galgenhumor som våpen.. Din blogg har hjulpet meg med å forstå mamman min som også har vunnet i det samme lotteriet som deg, uten å ha sendt inn kupong..
    Nå kjenner jo ikke jeg deg annet enn gjennom denne bloggen, men det jeg leser imponerer meg.. Jeg jobber selv som sykepleier og skjønner at du har jobbet hardt for å mestre dette på en slik utrolig måte!
    Tar av meg hatten og sender mange varme tanker til deg og din familie:)
    Mvh. Line Mette

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar :)