onsdag 7. august 2013

Ut på tur, om litt.

Da har reisefeberen så smått å melde seg til Roadtrip'n 2013 til Oslo i september. Litt nervøs og en god del barnslig spent. Det er mange detaljer som skal planlegges og klaffe. Det er ikke bare å hive toalettveska og noen klær i bagen før jeg hiver meg i bilen. Nei, her må det detaljpakkes, dobbeltsjekkes og loggføres. Næring, trackestomi-stell, sugekateter , sterile splitkompress, reservedeler til respirator, rullestolen og kanyle +++. Fire netter på hotell skal bli spennende, lurer på om jeg får sove.

Programmet må være "tima og tilrettelagt" tihgtere enn selveste Egon Olsen sine planer.

11. september kl 0900 er avreise, og foredrag i Oslo samme kveld kl 1930, så ingen pissepauser på turen nedover. Jeg har uridom og urinpose, så ingen problemer for meg. De andre får bruke fantasien når de blir nødne, for vi har ikke tid til å stoppe!

Men først er det foredrag i Måløy 4. september! Det gledes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)