torsdag 15. august 2013

Forts. Roadtrip 2013

Da er jeg godt bemidlet, takket være støtteaksjonen, til å reise uten økonomiske bekymringer til Oslo. Jeg må få takke alle som har bidratt!
En artig illustrasjon av progresjonen av støtteaksjonen


12/8 "Fabelaktig respons på dugnaden/kronerullingen/crowdfundingen slik at Pål får anledning til å holde foredrag i Oslo!!!
Det er til nå kommet inn rundt 7000 på kontoen, noe som betyr at
Pål Eikrem og hans reisefølge i hvert fall har passert Åndalsnes og er kommet et godt stykke oppe i Romsdalen."
 


13/8 Dette går strake veien til Oslo. Utrolige 16.000 kroner er kommet inn til Pål sin roadtrip med foredrag. Det betyr at Pål og reisefølget nå passerer Sinclair - Kvam.

14/8 Pål er kommet helt frem!
Vi er rimelig trygge på at
Pål Eikrem nå er finansiert helt til Oslo! Med det som er på kontoen og det som er lovet har vi nå passert målet. Tusen tusen takk til alle som har bidratt - dere er supre!!
Det er bare å glede seg til oppdateringene fra turen!!

Mest sannsynlig vil det nå til og med bli penger til overs. Dette putter nå Pål inn i reisekassa slik at han senere kan ta risikoen på å leie et lokale + reise/opphold i en fremmed by (hvis han får med seg hele reisefølget sitt etc etc). Han har allerede flere forespørsler. Alternativ går dette til ALS forskning.

Men igjen - TUSEN TAKK


Foreløpig er det kun Våler og Fredrikstad kommune som har bekreftet foredrag. HiOA har ikke svart på henvendelsene mine, som ble sendt i juni. Skuffende.
Jeg jobber nå med finpuss av manuset til de forskjellige jobbene. Litt lokale tilpasninger må til. Skal bli spennende å møte mange kjente på onsdagen i Oslo og gamle kriger-kolleger i Fredrikstad på fredag. Tida er bare så altfor kort, og jeg "snakker" så vanvittig sakte. Samtidig har jeg så mye på hjertet når jeg møter kjentfolk... Kanskje jeg kan forklare litt her hvordan jeg "svarer" JA og NEI med øynene og ansiktet. Så lenge man stiller meg spørsmål jeg kan svare ja og nei på, går det egentlig forbausende bra.

JA = Hever øyebryna.
NEI = Kniper øynene sammen med hele ansiktet, kanskje litt mer synlig på venstre siden.
- stiller man et dobbeltspørsmål, eller et "eller"-spørsmål, flirer jeg bare, og du blir flau/skjemmes. Men så lenge jeg har den øyestyrte pc'n foran meg, kan vi snakke normalt, om enn med litt redusert tempo.

forts. flg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)